Krok 1 - podaj dane do zamówienia
Akceptuję Politykę prywatności i wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez ALGK Sp. z o.o. w związku z realizacją zamówienia.
Ogólnopolskie konferencje biznesowe, setki osób na widowni i ja robiący moją robotę - kolejną skuteczną i wysoko ocenioną prezentację.
I tak już od dwudziestu lat.
Przez ten czas sprawdziłem mnóstwo "trików", "technik" i "sekretów".
I wiem, co naprawdę działa:
Ale nie zawsze tak było...
Moja pierwsza ważna prezentacja (jeszcze na studiach) okazała się totalną porażką.
Wydawało mi się, że jak zrobię ładne slajdy, elegancko się ubiorę i będę się uśmiechał, a na dodatek "błysnę" technologicznymi gadżetami, to zrobię piorunujące wrażenie.
A skończyło się tak, że pani doktor prowadząca zajęcia dosłownie wyśmiała moją zaliczeniową prezentację i sprowadziła mnie do parteru.
Zgadnij, jak to wpłynęło na moją pewność siebie...
Od tamtej pory trema i stres przed wystąpieniami mnie paraliżowały.
Ale wiedziałem, że muszę opanować tę umiejętność, jeśli chcę robić karierę.
I zrobiłem to. Tydzień po tygodniu, miesiąc po miesiącu, rok po roku. I to właśnie umiejętność tworzenia i przedstawiania skutecznych prezentacji biznesowych pomogła mi osiągnąć wszystkie zawodowe cele. Najpierw na etacie, a teraz "na swoim".
Od ośmiu lat uczę tego innych. Uczę skutecznych prezentacji.
Najlepsze firmy na rynku zlecają mi szkolenia swoich pracowników - sprzedawców, KAM'ów, menedżerów każdego szczebla.
Uczę ich między innymi tego, że...
Zauważ, jak nudne i przewidywalne są prawie wszystkie prezentacje, które Ty i ja oglądamy w pracy.
To dlatego, że prawie wszyscy "jadą" tym samym schematem.
Mniej więcej takim:
No powiedz - nie jest tak?
Ja to widzę na każdym moim szkoleniu.
Ludzie robią tak, bo naśladują swoich szefów, kolegów z pracy ("skoro wszyscy tak robią, to pewnie tak trzeba") i bezrefleksyjnie powtarzają niedziałające schematy...
Jeśli chcesz, żeby ludzie słuchali Cię z zainteresowaniem, to wyjdź poza ten schemat.
I nie chodzi o to, że masz to po prostu zrobić inaczej niż wszyscy.
Wejście na prezentację np. w pomarańczowej peruce na pewno Cię wyróżni, ale nie zmieni skuteczności Twojej prezentacji.
Najwyżej zamieni ją w kabaret...
Większość ludzi robi tak:
Sztampowe, oklepane powitanie. Coś w stylu "witam Państwa na mojej prezentacji".
"Obowiązkowe" przedstawienie się już na samym początku. Często zaraz po nim następuje "kilka zdań o sobie". Być może okraszone dłuższą opowieścią o historii życia i kariery.
Następnie omówienie agendy, czyli słynne "powiedz, o czym powiesz".
I mamy doskonale zmarnowane rozpoczęcie prezentacji.
A to przecież jeden z najważniejszych momentów.
To właśnie pierwszymi zdaniami masz zdobyć ich uwagę.
To na początku oni podejmą decyzję, czy zanosi się na coś interesującego, czy jednak to będzie kolejna nudna prezentacja.
A Ty robisz dokładnie to, czego się spodziewają.
Kolejne wystąpienie według utartego, niedziałającego schematu.
Zero zaskoczenia = zero zainteresowania.
A przecież Ty chcesz, żeby Cię słuchali.
Chcesz zyskać ich uwagę.
Chcesz, żeby na koniec bili brawo z podziwu i uznania, a nie z radości, że to już koniec Twojego wywodu.
Chcesz, żeby zrobili to, czego od nich oczekujesz.
Metoda, której nauczyłem już setki osób podczas moich szkoleń, powstawała latami.
Wiele godzin drobiazgowych analiz wystąpień najlepszych prelegentów.
Studiowanie życiorysów i podejścia do wystąpień publicznych osób o znanych nazwiskach.
Uczestnicy moich szkoleń są nią zaskoczeni i zachwyceni.
Ułatwia pracę.
Pomaga zapanować nad tremą i stresem przed wystąpieniem.
Zapewnia uwagę i zainteresowanie słuchaczy.
Buduje Twój autorytet i osobistą markę profesjonalisty.
Pomaga osiągać cel.
Jeśli coś z tej listy brzmi znajomo...
Powyższe opinie zostały indywidualnie zweryfikowane z listą zrealizowanych zamówień.
"Prezentacja Doskonała" rozwiązuje problemy towarzyszące tworzeniu i przedstawianiu prezentacji w pracy.
Zaczynasz od zrobienia dobrze tego, co 90% ludzi robi źle.
Następnie "wchodzisz w buty" ludzi, do których będziesz mówić. Starasz się spojrzeć na wszystko ich oczami. Znaleźć się w ich głowach. To da Ci przewagę.
Kolejny krok to sformułowanie jasnego przesłania. Konkretnej, jednej myśli, którą "zasadzisz" w ich mózgach swoim wystąpieniem.
Potem układasz strukturę swojego wystąpienia. Chaos zamieniasz w porządek. Ze wszystkich wątków, które chcesz poruszyć, układasz spójną historię, gdzie kolejne tematy logicznie wynikają z poprzednich. Dzięki temu oni słuchają z zainteresowaniem.
Tą strukturą prowadzisz ich za rączki dokładnie tam, gdzie muszą się znaleźć, żeby zrobili to, czego oczekujesz.
Dopiero mając tę strukturę wypełniasz ją treścią. Planujesz i zapisujesz wszystko, co będziesz mówić.
Nie, nie musisz uczyć się tego na pamięć.
Czas przygotować stymulację zmysłu wzroku - na tym etapie tworzysz slajdy, które pomogą im zrozumieć, o co Ci chodzi.
I tego też większość ludzi nie potrafi. Zamiast efektywnych slajdów tworzą ściany tekstu i każą słuchaczom wybrać - czytać slajdy czy słuchać prelegenta (spojler: wybiorą czytanie, bo tak działa ludzki mózg).
Ostatni etap to trening.
Jeśli wydaje Ci się, że po prostu wyjdziesz, pokażesz slajdy i powiesz coś z głowy bez przygotowania,
to masz rację - wydaje Ci się.
Ale ćwiczyć prezentację też trzeba umieć. I nie, nie ćwiczymy jej przed lustrem. Przed lustrem możesz (warto!) poćwiczyć wybrane elementy mowy ciała - swoją mimikę, gesty i postawę.
A ponieważ robię to dwadzieścia lat, to w "Prezentacji Doskonałej" znajdziesz jeszcze szereg wskazówek i podpowiedzi o tym, co robić, a czego nie robić przed samym wystąpieniem.
A także, co warto zrobić w jego trakcie i po wystąpieniu.
Po prostu - doskonałe przygotowanie do zawodowego wystąpienia.
"Tylko przygotowany mówca zasługuje na pewność siebie"
Dale Carnegie
(po przeczytaniu i zastosowaniu treści "prezentacji doskonałej")
Stworzenie i przedstawienie naprawdę skutecznej prezentacji nie jest łatwe.
Gdyby było, wszyscy już dawno by to robili.
Mielibyśmy prawdziwy festiwal samych Steve'ów Jobs'ów.
A jednak nie mamy, bo
"Prezentacja doskonała" daje Ci sprawdzony proces opracowany przez kogoś, kto skutecznie uczy tego innych.
Pokazuję Ci:
Czyli, jednym słowem...
Nie musisz szukać w Internecie "trików" i "ładnych slajdów" ani kolejnych darmowych bieda-porad, jak sobie poradzić z tremą i stresem.
Możesz po prostu wziąć i wdrożyć coś, co działa.
Jestem przekonany, że jeśli przeczytasz "Prezentacją Doskonałą" i zrobisz kroki, które tam opisuję, zobaczysz efekty.
Twoi klienci, współpracownicy i szefowie zobaczą zmianę.
Sprawdź, która z powszechnych obaw dotyczy Ciebie i jak możesz sobie z nią poradzić.
Zbudujesz solidne fundamenty Twojej skutecznej prezentacji
Świadomie kierujesz emocjami Twoich słuchaczy, by "jedli Ci z ręki"
Po przeczytaniu tego rozdziału przygotowujesz świetny plan Twojej nowej prezentacji - angażującą strukturę gotową do wypełnienia treścią.
Jak powiedzieć im to, co oni powinni usłyszeć (zamiast opowiadać to, co Ty koniecznie chcesz powiedzieć)
Po ukończeniu tego rozdziału przygotowujesz całą treść Twojego wystąpienia.
Ilustracje w książce robi się po napisaniu treści. Z dobrymi prezentacjami jest tak samo.
Po tym rozdziale tworzysz slajdy do Twojej prezentacji.
Jak ćwiczyć prezentację, żeby to miało sens
Zrób zadanie domowe z tego rozdziału, a będziesz gotowy do wystąpienia.
Ostateczna rozprawa z potężnymi przeciwnikami na drodze do sukcesu
Bonusowy rozdział o tym, czego dopilnować w ostatnich godzinach i minutach przed wystąpieniem
Bonusowy rozdział o tym, co zrobić, gdy nie wszystko idzie zgodnie z planem
Z tego bonusowego rozdziału nauczysz się, jak opowiadać wciągające historie
Opanuj prawdopodobnie najskuteczniejszą technikę sprzedaży online dzięki temu bonusowemu rozdziałowi
Przez ponad 16 lat pracował dla działów sprzedaży międzynarodowych organizacji, wiodących w swoich kategoriach (szczegóły na profilu LinkedIn). Kierował zespołami analityków, category managerów i programistów.
Tworzył prezentacje dla członków zarządów, współpracowników, dostawców i klientów. Odpowiadał za merytorykę wielu dużych wydarzeń. Jego prezentacje pomagały w negocjacjach kontraktów wartych dziesiątki i setki milionów złotych.
Występował na firmowych konferencjach i największych wydarzeniach w branży handlu detalicznego.
Od 2014 roku prowadzi wysoko oceniane szkolenia i warsztaty rozwijające umiejętności tworzenia i przedstawiania prezentacji. Do jego klientów należą m.in. firmy:
Jestem absolutnie przekonany, że jeśli przeczytasz "Prezentację Doskonałą" i zastosujesz u siebie proces, którego nauczysz się z tej książki, to Twoje prezentacje będą skuteczne, będą wzbudzały zainteresowanie, a Twoja pewność siebie w wystąpieniach odczuwalnie się zwiększy.
Ale, jeśli Ty uznasz inaczej, to po prostu do mnie napisz w ciągu 30 dni od zakupu - oddam Ci całą zapłaconą kwotę bez zadawania pytań. Po prostu.